نرم افزارIP-QC   پيشبيني كننده فاكتورهاي موثر برروي توليد محصول پروتئين نوتركيب براساس مدل شبكه هاي عصبي مصنوعي به همراه اسپكتروسكوپي CD

 

 

  1. اين نرم افزار به عنوان يك ابزار IP-QC   مناسب در فرآيند كنترل كيفي پروتئين هاي نوتركيب به منظور بررسي صحت ساختار فضايي و عملكرد  پروتئين در مرحله پايين دست توليد (پس از توليد نهايي در فرمانتور و قبل از تست بر روي حيوان براي تاييد مصرف انساني) كاربرد گسترده اي داراست. نرم افزار پيشنهاد شده ابزار قدرتمندي براي آناليز و پيش بيني براي افراد غير كارشناس است. نتايج نشان داد كه اسپكتر اندازه گيري شده يك نمونه ناشناخته را مي توان به عنوان تركيب خطي از اسپكترهايي از عناصر متعدد تشكيل دهنده در نظر گرفت.
  2. اين نرم افزار در توليد گسترده تر پروتئین های نوترکیب در ايران نقش مهمي بازي خواهد نمود.
  3. نرم افزار ارائه شده توانايي پيشبيني براي نمونه هاي ورودي و پردازش داده ها را فراهم مي كند.
  4. این نرم افزار قابلیت بنا نهادن ساختار شبكه عصبي شامل لايه هاي مخفي، گره ها و لايه هاي داخلي و خارجي با استفاده از داده هاي طيفي قبل و بعد از افزودن واكنشگرها در طول موج هاي مختلف نور ماوراي بنفش شامل غلظت واكنشگر اوليه افزوده شده به پروتئین نوترکیب را دارد.
  5. اين نرم افزار ابزاري آناليزگر و كاربردي براي استفاده گسترده توسط محققين و توليد كنندگان مي باشد كه علاوه بر بالا بردن صحت و بازدهي فرآيند توليد پروتئين هاي نوتركيب ( با موارد استفاده دارويي و صنعتي) هزينه ها و ‍زمان مصرفي را به حداقل مي رساند.

      نکته قابل توجه این می باشد که این نرم افزارIP-QC   علاوه بر کاربرد در مدل ذکر شده در فرآیند تولید دارویی نوترکیب، دارای محدوده استفاده وسیع در تمامی محصولات پروتئین نوترکیب در صنایع گوناگون، بالاخص صنایع دارویی را دارد.

 

آدرس:

تهران خیابان انقلاب خیابان 12 فروردین پلاک 69 مرکز رشد انستیتو پاستور

00982164112444

تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت اوین زیست کیمیا محفوظ می باشد.

طراحی سایت طراحی سایت